fredag 11 januari 2013

Trevlig fredag

TjaTja läsare!
Sitter just nu vid datan,ska strax gå in på mitt rum och öva på sången lite :)
Jag var ju med Qrystal och Elli idag efter skolan,vi var inte allt för länge,men 
det var för att Qrystal var tvungen att dra vid 4 så.
Iallafall,vi åkte upp till Söder Tull och gick till Glaskupolen,Qrystal skulle ta ut pengar
så jag och Elli var inne på Monkey så länge :)
Det är världens rea där just nu,så alla som älskar skumma kläder och bor i norrköping 
bör åka dit,finns riktigt fina och billiga kläder där just nu :)
Köpte faktiskt denna tröja för bara 100 :-,vilket är ganska billligt för att vara en sådan
tröja (har bara hittat i priserna 160:- och uppåt)
Snygg va? ;)
Jag och Elli skulle sedan gått till Glaskupolen,men BikBok har också världens rea just nu!
Hittade lädershorts och svarta vanliga shorts,fast med ett antal guldiga spikar för bara 200 :- st.
Billigt enligt mig,finns också jeans för bara 99:-,kjolar 2 för 99:-, halva priset på ett
antal kläder. Köpte inget där dock,känner att jag måste spara lite,för just
 nu behöver jag inga kläder,har snarare för mycket ^^
Till sist så kom vi till Glaskupolen,vi käkade god tacos,då tacoröran i skolan
var en stor besvikelse D:
Åååååhhh,det är så gott med cheddarsås! Det bästa med tacos!
Satt där väldigt länge,men vi drog lite snabbt till både Lindex och H&M, rea
där med,men jag kände inte för att köpa,hittade massor av fina trosor C;
Qrystal var sedan tvungen add åka,och jag och Elli väntade på hennes pappa.
Vi gick tillbaka till Monkey och Elli köpte en annan tröja hon hittade där, sen stack vi till ICA.
Fick skjuss hem som tur va,var ganska kallt ute,så det tackar jag för :D
Ikväll händer det nog inte så mycket,blir väl att sitta framför youtube,kanske spela lite piano,
kanske lite trummor om det inte blir för sent och sjunga såklart :D
Händer hos alla ikväll? Någon här som gör något roligare än mig?
TjoHej!


Inga kommentarer: