onsdag 16 januari 2013

Saker NI inte visste om mig

Hehe TjaTja läsare! :)
Ska ju börja med denna,jag hoppas ni faktiskt inte vet om sakerna,annars blir detta lite smått
skumt O.o

fein bild va? ;3
Saker ni inte visste om mig:

1:Jag äter egentligen inte godis,men choklad är alltid ett måste ha!
2:För mig är det lönlöst att tänka på vad jag äter,jag ÄLSKAR mat <3
3:Jag är miljömedveten,och kan få ryck på människor som slänger papper/plast eller tuggummi på marken c:
4:Jag pluggar egentligen inte,jag kommer oftast ihåg allt efter en genomgång
5:Ett pinsamt minne kan förstöra hela min dag!
6:Jag är egentligen en mjukis D:
7:Jag har en otrolig scenskräck när jag ska prata inför en grupp
8:Jag blir väldigt deprimerad när jag ser en gammal människa ensam inne i stan,och har lust att gå och krama dem
9:Jag har faktiskt haft en fjortisperiod,som turligt nog inte varade så länge,men bilderna är hemska (jag sminkade mig inte som de flesta gör)
10: När jag har haft idrott och jag har varit väldigt aktiv,så blir jag jätteröd i ansiktet
11:Jag kan sitta i timmar och kolla på videoklipp om rymden
12:Jag måste alltid vara 200 % säker på något,innan jag gör det,för jag är rädd för att göra fel
13:Jag tror på spöken/andar och vad dem är kapabla till

Trevligt va? Riktigt feina grejor det där C;

Men japps,blir nästa imorgon,nu måste jag verkligen göra något annat ^^

TjoHej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur känner du Hanan? Brukar se er åka spårvagn på morgonen?

Fett fin blogg, kan du videoblogga? :)

Unknown sa...

Vem är Hanan? Haha,de enda namnen jag kan som jag åker med är Emanuel och Leo,de andra känner jag inte :)
Tack så mycket! Jag har funderat på att göra en videobloo ett tag nu,så det ska jag nog definitivt göra :D