onsdag 9 januari 2013

Hon e tillbaka!

TjaTja läsare!
Ledsen för ett sent inlägg,jag somnade när jag kom hem,och det hände inte så mycket :)
Anledningen att jag skriver nu är att jag skulle skrivit det för ca 4 timmar sedan,men glömde ^^
QRYSTAL E TILLBAKA <3333
Finally,efter typ 4 veckor så har vi fått våran kortis tillbaka till Sverige :3

Annars så,skolan idag var ju helt okej,ingt nytt egentligen,däremot så blir det för mig,Elli och Emanuel att spela in en film och eventuellt göra en låt detta tema :3
Kommer bli awesome ^^
Jag och Emanuel hade lite smått damp och gick och prata med en person,så görhoppningsvis så löser det sig!
Jag,Elli och Hanna var iallafall uppe i Wien på lunchen och övade för mellot lite,inge har ju glömt något,och snart är det dags att spela in demon :)

Blev ett väldigt kort inlägg,men är trött ^^
Så godnatt och
TjoHej!
(finfin bild)

Inga kommentarer: