onsdag 16 januari 2013

Oj,jag somnade visst...

TjaTja läsare! :D
Sena inlägg idag,anledningen var att jag somnade när jag kom hem ^^
ups,får gå och lägga mig tidigare,för jag kommer aldrig kunna göra saker efter skolan om jag ska somna...
Iallafall,skoldagen var ju helt okej
Är nästan klar med engelskan,har bara 3-4 frågor kvar,sen kanske jag kan utveckla dom,men det
tar vi då ^^
I svenskan så är jag klar med grammatiken som vi alla ska göra,så jag har börjat på satsdelar...
de första sidorna är faktiskt väldigt lätta :D
För första gången denna vecka så var maten god,köttbullar och en dag gammal pasta,mums <3
Fick slänga i mig de sista köttbullarna,vi skulle ju spela in demon idag ^^
Elli var ju sjuk idag,så Johan fick ta hennes plats på gitarren i demon,men jag skulle fortfarande spela
piano,det gick väl sådär,ibland när jag spelar så är jag inne i spelandet,inte vilken takt ^^
men behövde bara spela 2 gånger,sen la Johan till gitarren,lät ju lite skumt nu,men kommer
låta super när vi har bas och trummor i låten, hehe :)
Men åkte med Emanuel och Leo och hans brorsa hem,käkade lite choklad som Emanuel hade tagit med
sig >;3
gammal bild i repris
Haha japp,jag måste ju tyvär dra mig från datorn,har lite läxor att göra :P

TjoHej!

Inga kommentarer: