måndag 7 januari 2013

God morgon!

God morgon alla läsare :D
Är jag den enda som är skum idag och går upp klockan 10? Jag brukar sova till minst klockan 1,som mest till 3 ^^
Det är sista dagen på lovet idag,lika bra,jag har inte gjort så mycket,blir så lat på lovet så jag är glad att skolan börjar :)
Har ni redan börjat skolan än? Hörde att vissa skolor börjar ju idag.
Idag blir det iallafall att hälsa på farmor,sen,eftersom att jag är forever alone och inte har några vänner,så ska jag eventuellt till stan med syrran och hennes kompis...speciellt tillfälle att skämma ut syrran kanske ;P
Keep your eyes open!
För ni som inte vet,så har jag färgat håret :)
Skulle visa er resultatet idag,men det ick snett,så ska köpa mer färg,så ni får se ikväll,för just nu ser håret ganska konstigt ut :D
Men japp,ska göra lite smågrejs nu,så vi hörs.
Men först,så ska jag göra något jag inte brukar göra...dagens outfit :3
Yess
Men TjoHej

T-shirt - New Yorker
Skum metalltröja - Ullared
Läderbyxor - Ullared
Bälte - Glitter

Inga kommentarer: