måndag 14 januari 2013

ÄNTLIGEN!

TjaTja läsare!
Ledsen för att jag knappt skrivit något dessa 2 dagar,har helt enkelt inte haft
 något att skriva om ^^
Men nu blev jag äntligen klar med redigeringen av bilderna,ingen avancerad
 redigering egentligen,men får tag i datorn så sent och sen så kollar jag mer
på musiken jag lyssnar på än vad jag redigerar bilder ^^
Dagen i sig har väl inte varit så speciell,vi har fått reda på vad vi ska göra i SO:n
Vi ska göra någon slags redovisning om en upptäcksresande,Marco Polo/Columbus/Americo etc.
Har inte bestämt mig än om vad jag ska göra,vill ju göra en film med Emanuel och Elli,men
det kan bli svårt då jag inte äger en båt och jag bor inte i Italien ^^
Vi har Algebra i matten förresten,kommer faktiskt ihåg hur man ska göra nu tack
vare Martins hjälp :D
Jag,Qrystal,Elli och Hanna övade faktiskt lite inför mellot idag,jag och Elli ska
 nämligen spela in våran del av demon på onsdag :D Awesooome! Låten har ju fått sina ändringar
och förhoppningsvis mot det bättre.
Efter skolan så har jag faktiskt sovit ^^ Jag somnade väldigt sent i söndags (shame on me)
Minns inte om jag skrev detta i förra inlägget,men sov iallafall 3 timmar,Suck,får ta och
bli bättre på att somna i tid.
De flesta vet ju att jag skulle färga halva håret lila under jullovet,och att det gick sådär,
blekningen och den lila toningen fastnade ju inte i håret på grund av det svarta jag haft i så många gånger,
så resultatet var ju nån brunröd färg. Toningen fastnade iallafall vid rötterna,och när jag duschade idag...
så blev hela jag svart och lila O.o såg smått skumt ut faktiskt...
MEN iallafall,jag blev ju klar med bilderna idag,jag tänkte faktiskt inte lägga ut allihopa på en och samma
gång,för då har jag ju inga bilder att lägga ut sen,så jag kommer nog köra en per dag,
"den som spar han har" eller "den som väntar på något gått väntar aldrig för länge" C;
Blev väl nöjd med några bilder iallafall,men klockan är nu halv 12 och jag måste faktiskt somna
skapligt så
TjoHej!

Inga kommentarer: