måndag 7 januari 2013

Gud vad pinsamt!

Hejhej läsare :D

Har nyss ätit middag och ska snart fortsätta med färgningen, yayy!

Jag och Ellie åkte till farmor och hälsa på idag,vi var där i kanske 1,5 timma
och prata och fika, innan jag och Ellie skulle tillbaka till stan :)
Eftersom att jag är smått forever alone xd så följde jag med Ellie
och hennes kompis på stan,var ändå tvungen att köpa hårfärg,då det blev så fail igår.
Det blev iallafall 2 paket/flaskor med "Schwarskopf Blonde" Silver blonde,
kommer bli jättevacket <3
Gick också upp till 4Sound för att fråga lite grejor,ska bland annat in med
 gitarren nån dag denna vecka.
Funderar på att köpa ett inspelningskit för 1900 :- Man får mic,hörlurar,
ljudkort och alla sladdar som behövs och program till datorn,men jag har ju
 ingen dator i mitt rum ^^ så måste fundera lite.
Gick sedan till Citylife och köpte en svart töjning på 2 mm,då 3 mm var för stor
(väldigt konstigt,då jag har använt en 3mm förra året och det funkade hur bra som helst).
Jahh,det var väl min dag :)
Börjar skolan imorgon,vill egentligen inte,är för trött för att gå till skolan.

Men japp,ska snart färga håret (innan jag somnar)
TjoHej!


Inga kommentarer: