tisdag 15 januari 2013

Plogjävel!

TjaTja läsare!
Usch vilken vidrig morgon jag har haft!
Haha,jag somnade sittandes,så jag glömde att sätta på alarm och glömde lägga från mig boken,så Ellie väckte mig 10 i 7 och fråga om jag skulle till skolan ^^
Så jag sov nästan en timme för länge,och såklart så hade jag ju tagit sönder bokryggen,slitit sönder den totalt Jag hann ju göra mig iordning och så,men någon plog hade tagit sönder något,så då blev det ju fel med spårvagnarna,så kommer nog 10 min försent ^^
Emanuel dissade mig totalt,så jag ser bussen,springer för mitt liv,knappt hälften kom på bussen...och så sitter Emanuel där inne. D:
Menmen,har ju en bra förklaring,så jag överlever ^^
jahh,idag har vi engelska och svenska,väldigt enkla ämnen,så jao,ingen utmaning,svara på frågor bara...men...
VI SKA SPELA IN DEMON IDAG! :D
Äntligen! Det är ju inte lång tid kvar heller,tills melodifestivalen,och det kommer bli awesome!
Dock kommer ju jag och Elli vara yngst...men vi överlever nog de ^^
haha,det blir nog bra.
Men jag önskar er en trevlig dag,hoppas att eran morgon var mindre stressig c:
TjoHej!
Random bild <3

Inga kommentarer: