torsdag 24 januari 2013

Det är kört för sverige

Jag visste att Sveriges lagar var sämre än gamla nudlar,men det har gått för långt!

Jag läste nämligen en artikel på aftonbladet för bara någon timme sedan,det handlar om en tjej i högstadiet uppe i dalarna som blivit mobbad/trakasserad av 3 killar från samma skola. Detta var i mars förta året.
Tjejen hade tydligen blivit trakasserad e gång till,så hon messade det till sin far.
Tjejens far blev ju såklart skitarg,vem skulle inte det? Din dotter har blivit mobbad av samma killar i flera månader,något som lärarna vet om,och lärarna gör inte ett skit!
Han tog sig iallafall till skolan för att läxa upp dessa killar,det verkar helt logiskt enligt mig,någon måste sätta dom på plats!
Nu har pappan dömts för misshandel och olaga hot!
Enligt dom där pisshögarna till killar så hade pappan greppat tag i en av killarnas arm,sedan tagit ett grepp om halsen och sagt "ni ger fan i min dotter", och så hade han,enligt dem tagit tag i de andra killarnas hår.
Tydligen är det misshandel, så han har fått 75 timmars samhällstjänst och 17 000 KRONOR I SKADESTÅND!
Vad in i helvete gick fel där?
Här har vi en tjej som ständigt blir mobbad utan att NÅGON hjälper till, sen,när pappan bestämmer sig för att sätta dem på plats,så är det misshandel!
För vad? Förstörd frisyr? Tror knappast de lider av det han "gjorde"
Så de tre killarna som mobbar en tjej,kommer ju kunna fortsätta,varför?
Jo,för att i detta pissland,så får du mobba andra,de vuxna kan inte gripa in fysiskt,för då kommer de få betala skadestånd!
Det är ett så jävla dåligt system i Sverige!
Här kan lärarna inte höja rösten utan att eleven anmäler för att man blivit kränkt!
Har får mobbarna betalt för att mobba! INGEN GÖR NÅGOT!
Jag vet att folk brukar säga att våld löser inget,IBLAND SÅ GÖR DET FAKTISKT DET!
Tror folk seriöst att en mobbare tänker helt annorlunda efter ett litet samtal, ÄR SVENSKAR så DUMMA att de helt seriöst tror att efter ett samtal så tänker mobbaren "detta öppnade ögonen för mig,jag ska aldrig mer vara elak,jag ska bli en fredskämpe"
Fuck off Sverige!
Pappan borde fått en guldmedalj,killarna är tillräckligt stora för att inse vad som är rätt och vad som är fel,att skrämma dom lite och göra som pappan gjorde är,enligt mig helt rätt!
Jävla fega tölpar,killar tjatar jämt om hur tuffa dom är,sedan klarar de inte av att bli lite dragna i håret,pfft,ni är värre än tjejer! Patetiskt!
Skolstyrelsen får fan ta och göra något åt det! Se till att man får aga eleverna,tror faktiskt du överlever att få en linjal på fingrarna...annars är ni ju väldigt patetiska,elever visar inge respekt för lärarna längre och lärarna gör aldrig något åt problem,och det har jag erfarenhet av,både på Kimstadskolan och på Vittra,tjatar hela tiden om hur intensivt de jobbar med att lösa problemen,DÅ FÅR NI TA OCH JOBBA ÄNNU MER FÖR DET VERKAR INTE RÄCKA!
Blir så satans irriterad på svenska skolor,det får en verkligen att vilja flytta utomlands,tänk dig England bara <3

Så nae,jag är riktigt arg,detta får en att må illa! Vi bor i ett land där mobbare får betalt,där föräldrar som vill skydda sina barn får betala skadestånd,där mördare kommer ut efter bara några år,där myndiga våldtar minderåriga,förnatt de sedan ska ändra domen så att våldtäcktsmannen får gå fri,där folk som försöker rädda någon ifrån att bli våldtagen får betala skadestånd till förövaren.
Väldigt bra jobbat Sverige,vi är helt kötda,det kanske är svenskarna som bör utrotas,här tänker man ju helknäppt!

Artikel:
http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article16125129.ab;jsessionid=A095B81C6C23702BF59E8D345EFBB902

Inga kommentarer: