tisdag 8 januari 2013

Skolstart

Tjatja läsare,hur är det? :)

Sktter i skolan med Elli och Emanuel...
Nä vänta lite,jag sitter hemma,helt ensam ^^
Bra skolstart va? Vara hemma första dagen.
Har jäkligt ont i magen och så,just nu känner jag attdet gör väldigt ont.
Menmen,gick upp för att kolla håret...Det ser HEMSKT ut!
Vi blektet ju en gång till igår,den blekningen tog knappt,blev sådär brunt/svart/rött fortfarande.
Efter det så skulle vi lägga i den lila toningen...den fäste bara i rötterna,inget fastnade på resten av håret!
Så nu, går jag runt med:
Halva håret helsvart (älskar i och för sig färgen när det är sådär ny)
Rötterna på halv håret är lila
Resten av det halva håret är Brun/svart/rött...
Finns en ganska logisk förklaring.
Jag har färgat det håret ett antal gnfer,varav svart sen över ett år tillbaka,så håret kan inte ta mer. (hoppas jag kan bli svarthårig igen bara)
Jag ska ju färga tillbaka till svart då,MEN,jag funderar på att spara rötterna i lila färg,jag menar,den lila färgen är jättevacker,och allt eftersom att håret växer så kommer ju det lila att "växa",men iallafall bli längre :)
Vad tycker ni?
Helsvart eller rötterna i lila?







2 kommentarer:

Unknown sa...

Din hårfärg är jätte cool tycker du ska ha den. Den är jätte fin

Unknown sa...

Tack! Ska nog bara färga bort det bruna,det skär sig med det svarta :)