måndag 21 januari 2013

Saker jag verkligen älskar

TjaTja läsare!
Jag har blivit jätteseg på att uppdatera,har en del uppgifter som måste göras och så
är internet lite skumt ^^ Sen sover jag när jag kommer hem då men...

Fick goa nyheter på matten idag,kände mig så smart när jag fick reda på det,snacka om
att boosta upp självförtroendet C:
När jag kom hem gjorde jag inte mycket ^^ jag sov <3
Läste i och för sig lite retorik,måste läsa på,då jag måste lämna in böckerna snart

Men iallafall,nu kör vi på

Saker jag verkligen älskar:

1: Allt möjligt svart :3
2: Att spela musik
3: Se någon göra bort sig c:<
4: Få komplimanger av okända människor
5: Känna mig smartare än andra C:
6: Min katt
7: När jag får vara social med människor
8: Att få lära känna nya intressanta människor
9: Criminal Minds
10: Jag älskar att få sova hela dagen
11: Att blogga c;


Detta får räcka,annars kommer jag skriva det skummaste sakerna jag älskar...det kan bli lite pinsamt ^^
Hoppas ni har det bra <3

TjoHej


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är sexig som fan ;)