torsdag 17 januari 2013

Negativa saker hos mig

TjaTja läsare!
Detta skulle lagts ut tidigare,men jag somnade och så har jag pluggat lite retorik,så jag
ber om ursäkt för det :)
Retorik är faktiskt väldigt intressant,det handlar ju egentligen om hur man pratar,man lär sig
knep som kan behövas i muntliga redovisningar,debatter,övertala någon och så vidare,
riktigt kul att läsa :)

Vi ska ju köra på lite saker om mig som jag skriver upp,denna blir ju lite negativ,då det
är negativa saker hos mig,vi får se hur många det blir ^^ förhoppningsvis så skräms ni inte
iväg av det ni kommer få läsa C:

Negativa saker hos mig!

1: Jag får ofta utbrott och blir arg,vilket gör mig högljudd i skolan
2: Jag vägrar att ha fel,jag har rätt på ett eller annat sätt ^^
3: Jag skyller ifrån mig,oftast för småsaker,och inte så seriöst,men jag kan få det att låta
som om det vore någon annans fel,när det inte är det
4: Jag har väldigt elak humor
5: Jag är egentligen snål när det gäller pengar,även om det är något till mig
6: Jag är väldigt egoistisk
7: Ja blir väldigt lätt avundsjuk på vissa saker,så ibland säger jag saker jag inte menar
8: Jag får ibland mera saker sagt än gjort (ganska svårt att göra det man säger att man ska göra ibland)
9: Jag kan inte glömma händelser som är ett antal år gamla,utan jag fortsätter att vara sur över det
10: Jag kan ibland dra förhastade slutsatser om människor




Det fick bli 10,detta får inte bli allt för negativt  ^^
Hoppas som sagt att jag inte skrämde iväg er, jag ska skriva om positiva saker imorgon så
ni kanske inte är allt för rädda då :)

Jag ska bli bättre på att skriva korta,roliga,intressanta inlägg,men det vore jätteschysst om ni kunde
komma med förslag på vad jag ska skriva om,så jag vet vad ni vill läsa!

JO! Förresten, är det något ni skulle vilja fråga mig om så har jag den där sidan jag
sett många använder just nu,så är det något ni skulle vilja fråga, så kan ni skicka frågorna till mig här:

Ask Angisen!

TjoHej vänner!


Inga kommentarer: