fredag 25 januari 2013

Gud vad mätt man blev

TjaTja läsare!
Bara jag som älskar hämtmat?
Visst,det kostar mycket och är inte så nyttigt,men det är såå gött med asiatiskt då och då :3
Så ikväll är det asiatiskt och The Hobbit,och kanske Iron man 2,skum blandning jag vet ^^
Efter skolan idag så var jag iallafall med Qrystal,Emanuel och Elli efter skolan,medans jag och Emanuel spelade Black Ops 2 så höll Elli och Qrystal på att gå igenom min garderob O.o
Vi var inte så länge,en timma typ,var tvungen att lämna in böcker på biblan,har varit skitseg,så nu måste man betala 20 kr D:
Skit också,dumma vuxenböcker Men jaja, i helgen måste jag börja göra klart uppgifter,har av någon anledning blivit jätteseg helt plötsligt,not good at all!
Menmen,jag behöver nog sova,kanske därför jag är så seg?
Haha, men vi ses vänner
TjoHej!

1 kommentar:

dansken sa...

Finns helt enkelt inget godare än hämtmat, man äter tills man spricker! Kolla gärna in min blogg och kommentera vad du tycker, kram :)