söndag 20 januari 2013

LiveKarusellen

TjaTja läsare!
Jag var ju som sagt, väldigt inaktiv på bloggen igår/idag
Igår var jag nämligen på LiveKarusellen vid replokalerna C:

Minns inte när jag kom dit,men jag var där med Saga och hennes kompis Issa ett tag
och lyssnade på metal på scen 3 :3
Efter ett tag så kom Emma och Viktoria dit,och vi smet över till scen 1 och lyssnade.
Sen fortsatte det så ett tag.
Träffade faktiskt Vicki och hennes kompisar där c: Trevligt värre
Var lite halvt med dom,samtidigt som jag stack till olika scener och lyssnade.
Det mesta jag hörde var ju ganska bra så. Intressanta stilar.
Jag vet iallafall att jag missade Reggae ^^ Lyssnar inte alls på sånt så det
var ju bara skönt <3
Det är inte lika mycket människor som kommer dit än vad det brukar vara på lite större
framträdanden,så jag kom ju väldigt lätt fram till scenen och lyckades knäppa några
bilder med kameran.. Dessvärre så var ljuset lite dåligt,så blev mörkt,och ibland
ganska suddigt,men jag blev ganska nöjd med de flesta,så jag tycker att ni ska få se dem C:

Det är en hel del,kollar ni på datorn så är det bättre om ni klickar på bilden,
det ska komma upp och du ska lättare kunna se dem C: <3























Inga kommentarer: