tisdag 15 januari 2013

Jag älskar rea!

TjaTja läsare!
Jag kan inte vara den enda som älskar reor?
Det är så mycket rea inne i stan just nu,på Glitter tex. så är det 75% ,köpte ett par
örhängen för bara 20 :-!!!

Så vill ni ha något billigt så ska ni nog snabba på,för annars så kommer jag köpe allt :3
Ska snart börja plugga faktiskt,lite glosor,retorik och kvantfysik...yepp,trevligt värre.
Det roliga är väl att jag gör retoriken och kvantfysiken frivilligt,för att det verkar vara bra att
veta och är intressant :3
Någon som ser på serien CSI NY? Jag älskar serien,men jag har missat de avsnitten som
visats på måndagarna D: Måste kolla på datorn nu,it's really important!
Juste!
För att skriva kanske lite roligare/mer intressanta saker än bara vad jag gör så funderar
jag på att i några dagar framöver skriva tex
5-10 saker ni kanske inte visste om mig
5-10 saker som är negativt hos mig
5-10 saker som är positivt hos mig
5-10 jag absolut inte gillar
5-10 saker jag verkligen älskar
Lite smått sådär,bara för att få in något annat på bloggen :)
Funderar också på att skriva om som sagt,saker som intresserar mig,som till exempel just det jag
håller på med i musiken (haha,är inte proffs eller något sådant kul),eller musiktips,lite kort och gott om
min kärlek till subkulturen goth och sådant kul. Skulle det vara mera intressant än att bara läsa vad jag har gjort på dagarna?
Skulle vara riktigt schysst om ni delade era tankar :)
Men ska inte skriva mer,kommer börja med "5-10 saker" imorgon,bara för att.
Men japp,det var väl allt C:
TjoHej!

1 kommentar:

Kajsa sa...



Nu har vi DAGENS BLOGG i vår blogg, gå in och anmäl dig.. riktigt enkla regler!

Kram!