fredag 18 januari 2013

Positiva saker hos mig!

TjaTja läsare,hoppas ni har en trevligt fredagskväll,för det har jag :D

Sitter med Alva och Elin och spelar spel, bl.a
Fifa 12
Black Ops 1,2
Portal 2
Just dance 4

Väldigt trevligt,och sedan kanske det blir film,vem vet C:

Idag ska vi köra *Positiva saker hos mig*
Eftersom det var negativa igår så måste man ju ha positiva,får ju inte skrämma iväg er ^^
Men ja
Positiva saker hos mig:

1: Jag strävar alltid mot högre mål
2: Jag är ganska flexibel när det gäller musik
3: Jag kan hjälpa vissa att prata ut
4: Jag dömer inget efter deras utseende
5: Jag är miljövänlig
6: Jag är INTE rasist!
7: Jag försöker vara så trevlig som möjligt mot de äldre
8: Jag har oftast bra åsikter
9: Jag har hört folk säga att jag är smart,och det är väl positivt ^^
10: Jag är inte fjortis >:3

Kom bara på 10, haha, det är ganska svårt att skriva, det är lätt att man låter väldigt egoistisk ^^

Men jag ska dra tillbaka till kömpisarna nu,ha en trevlig kväll allihopa!!

TjoHej!

Inga kommentarer: