onsdag 30 januari 2013

Herre Gudinna!

TjaTja läsare!
Är det bara jag som är stressad?
Jag har flera uppgifter som ska in och har ingen möjlighet att göra dom just nu D:
Jag fick ju jobb på Swepress,men det blev något strul så fick all reklam nyss...så jag har imorgon eftermiddag på mig att dela ut tidningar till ca 900 hus c: no pressure t all ^^
Får inte en jättesumma,men det är ju mer än vad jag brukar få annars så jag sla inte klaga :)
Har varit ensam sen jag kom hem iallafall,mamma skulle fixa lite grejor och jag var hundvakt,eftersom Ellie och Jonte knappt var hemma ^^ så jag har läst Hunger Games och försökt göra lite läxor,hehe :3
Men japp,bör sova ganska mycket så jag orkar med morgondagen,så ska bara plugga karta och sen blire sängen xd
See Ya!
Bara 8 dagar kvar <3

Inga kommentarer: