tisdag 8 januari 2013

Gud vad trevligt!

TjaTja läsare,min titel ljuger :)
Har haft en ganska jobbig natt faktiskt
Kunde först inte sova,så jag kollade på youtube och somnade vid halv 1.
Problemet var att jag vaknade kvart
I fem,med hörlurarna kvar i öronen och youtube c:
Somnade iallafall om ganska snabbt,men var ju tvungen att gå upp 10 över 6...inte så kul...
Men morgonen gick ganska bra förutom att mi syster hade PMS c:
Sen när klockan är 10 i 8,och jag ska gå ut för att hinna till spårvagnen,så får jag asont i magen såklart,springa och leya medicin,hittade den efter ett tag...men hann fortfarande inte med spårvagnen :)
Så nu blir jag sen till skolan också,riktigt roligt,eller kanske inte ^^
menmen,snart får ni bild på dagens outfit,kläderna såg man knappt i spegeln hemma,man såg bara...svart :)
Hoppas eran morgon varit bättre än min iallafall.
TjoHej!


Inga kommentarer: