måndag 28 januari 2013

Jag kommer bli rik!

Tjatja läsare!

Låg och halvsov i sängen när mamma kom in och skulle berätta en nyhet,däremot är ju jag väldigt trött,så ville inte resa mig upp,så istället gissade jag mig fram (då nyheten gällde mig)

Jag har äntligen fått jobb hos Swepress!!!
Jag skickade in en ansökan IGÅR! Och så ringer dem IDAG! Snacka om att lätt hitta jobb! :D
Jag har fått 2 distrikt och kommer i början tjäna ca 400 kr i månaden och dela ut ca 1 gång i månaden, därefter kommer det öka och då kommer priset också öka C:
Så yyayyyy,lycklig tjej här C':
Ville bara dela med mig av nyheten,nu kommer ju ja kunna göra lite mer saker nu när jag har pengar till det :3
Jag rekommenderar att alla ungdommar som vill tjäna lite extra ska ansöka hos Swepress eller Svensk Direktreklam
Känner att detta går bra nu, och ikväll blir det CSI NY och att läsa hungerspelen :3
Så det blir awesome, men nu ska jag åka iväg lite
See Ya! <3

Svensk DirektReklam: http://www.sdr.se/

Swepress: http://www.swepressdirektreklam.se/

Inga kommentarer: