torsdag 3 januari 2013

Då töjer vi!

Kommer somna när som helst,usch asså ^^
Inte så konstigt egentligen,jag somnade efter 5 på morgonen och gick upp klockan 10 >.<
Men jag,mamma,Lars,Levi och Jonte var iallafall på stan idag
Köpte en töjning igen,hade en förra året,men jag tappade den,och orkade inte att köpa en ny,så hålet "krympte" till sin vanliga storlek
Men nu börjar jag igen! 3mm och sen får vi se om jag fortsätter c:
Försöker övertala mamma att jag ska få skaffa piercing,hade varit awesome!
Men iallafall,jag köpte också en matt primer och en väldigt ljus foundation
"Angisen goes blek"
Har också köpt ett par skor (köpte dom i förrgår) som skickades väg igår,de har dock inte kommit än D:
Ni kommer dö när ni ser dom :3
Bästa priset,förhoppnigsvis så oassar dom och det var sista paret
:D
Äntligen så har jag köpt det mesta som jag vill ha,så bör låta pengarna vila,men ska nog ändå dra till 4Sound och kolla om min gitarr går att rädda,eller om jag ska skaffa en ny
Jag hag nämligen bestämt mig för att faktiskt lära mig spela gitarr,och inte bara ackord,förhoppningsvis så kan jag öva lite smått bas på gitarren,även fast det inte blir samma sak c;
Nej,men det var nog allt jag hade att skriva för denna stund c:
TjoHej!
(2 halft fula bilder)



Inga kommentarer: