tisdag 8 januari 2013

Directioners/Beliebers

Känner att nån bör ta upp detta,så då gör väl jag det ^^
Det snackas så OTROLIGT mycket om
One Direction och Justin Bieber.
Jag lyssnar inte på någon av dem,men jag har en syster som lyssnar på One Direction hela tiden,hon är helt beroende och köper allt som har med dem att göra,så jag hör dem varje dag ^^
Iallfall,hela facebook dränks i bilder och statusar,folk som kallar både 1D och Kn för gay,att dom är bögar och vissa går till det grövre och skriver att de ska dö och riktigt grova grejer, alla har väl hört den dära att JB är en tjej c;

Hatet mot dem är inget att tänka på,ALLA kändisar får hat,till och med de mest kända får hat,det är ingen ide att höja ett finger mot detta,för är du känd så får man hat,folk som inte bör vara kända är ändå det,och de får hat. That's it!
Sen kan man ju prata om att hatet kanske är lite väl grovt,jag menar,önska livet ur någon du aldrig kommer träffa,någon som aldrig gjort dig något är ganska grovt.
Och att säga att dennes musik är dålig eller att de har gjort dig något genom att existera är ett väldigt dåligt argument.

Vi ser bilder varje dag,där de försöker få JB att framstå som Gay,och ett stort antal bilder med elaka texter.
Det kommer alltid komentarer om att bilderna är elaka,att dom är fake etc.
Dom flesta fattar faktiskt att det är en photoshoppad bild,och det räcker faktiskt med att 5 kommenterar att den är fake...är tjatigt att läsa det 1000 gånger...
Sen kommer kommentarerna från haters,låt dom hata,det är inte direkt så att de kan hindra DIG från att lyssna på din idol?
Jag vet att det är svårt att inte kommentera,men kom igen,ni ser väldigt dumma ut som tror att någon bryr sig,hatarna ser dumma ut som håller på,så ni e lika dumma ^^

Men iallafall,nu ska vi komma till det jag ville komma fram till...hatet mellan Beliebers och Directioners...
Det räcker inte med att de har haters för att folk älskar att hata,utan de har nästan bildat lag mellan 1D och JB. Det är liksom
"de är mer populära än honom"
"han har mera följare än dom"
"han är bättre än dem"
"dem sjunger bättre än honom"

Är inte detta mer pinsamt än de som faltiskt bara hatar för att?
Det går inte säga vem som är bäst,vem/vilka som sjunger bäst,vem/vilka som är populärast, för att alla tycker olika!
Vi skulle behöva fråga alla på denna jord för att få fram ett resultat,och med tane på att alla inte lyssnar,och sen har vi människor som gillar båda/som inte gillar någon av dem.
Kolla på vem som har mest följare går inte,då alla kanske inte har twitter.

Bör det inte räcka att älska sin idol?
Måste ni verkligen bevisa för alla att folk ljuger/redigerar bilder,räcker det inte attni vet hur han/dem ser ut och om dem är homosexuella eller inte?

Personligen,så tycker jag faktiskt att one Direction är bättre än Justin Bieber,JAG tycker att de sjunger bättre och att de ser bättre ut än Bieber. Men jag lyssnar ju inte på dem som om jag faktiskt gillar dem,har bara hört dom när Ellie lyssnar (vilket är ofta)

Det var väl det jag ville skriva ^^
TjoHej!






Inga kommentarer: