söndag 10 februari 2013

Ups,matteuppgiften var det ja...

TjaTja läsare!
Lite stressig morgon blev det ja ^^
Haha,nej men jag somnade ganska sent inatt,läste ut del 2 ur Hungetspelen - trilogin,tog lite tid eftersom det var iallafall 200 sidor och jag började läsa typ vid 10 på kvällen...jag läser ganska långsamt xd
Men i trilogin har jag nu ca 370 sidor kvar,en "bok" alltså,älskar verkligen boken!
Men idag blir det att göra klart redovisningen och redovisa våran nästan-klara matteuppgift ^^ Glömde helt och hållet bort den men uppgiften är inte svår,så den är i princip klar nu.
Efter skolan tror jag att jag åker hem,venne om jag följer med mami och syrran och kollar på när hon tar hål i näsan och örat :3

Men japp,det blir bra det
See Ya!
Dagens outfit:
Tröja - Newc Yorker
Byxor - Ullared
Tjockiströja - Erikshjälpen
Skärp - Ullared
Choker - Homemade :3

Inga kommentarer: