lördag 16 februari 2013

Äger på spel!

TjaTja läsare!
Jag vet,jag borde bloggat igår,men hann inte tänka på det direkt ^^
Anledningen till att jag inte hann skriva någe igår var att jag för det första är lat och var trött på morgonen ^^
Jag sov faktist första lektionen D: Mest på pausen,och typ 10 min innan vi tog paus.
Men iallafall, jag och Emanuel har nu kommit fram till hur våran fallskärm ska se ut...den kommer blir skitstor,jag menar det verkligen,huuuuuuugee. Vi snackar 2 m för ett litet kinderägg! XD
Men vill man ha A så ska man överträffa sina förväntningar,vilket vi verkligen kommer göra.
Det var bara 2 i mitt band idag, jag och michelle,inte mycket man kunde göra på 2 människor,så vi hoppade över till Emanuel,Saga och Linda som saknade 2 bandmedlemmar...inte för att vi gjorde så mycket,var lite mera så att man jamma lite smått,och efteråt så förvandlades jag till en 10-åring i 10-20 minuter :3
Men var tvungen att åka hem och städa,då Leo,Alva och Emanuel faktiskt skulle hem till mig och spela,jag var fett cool och dansade i mitt rum när jag skulle bädda sängen...självklart så kom ju Emanuel och Leo och såg mig,trevligt värre...
Nej men vi 4 spelade bl.a Just Dance (fett heta),Fifa 13, Black Ops 2 och så c:
Kunde absolut inte kontrollerna xd
Glömde bort hur man passade,så jag sköt ju bollen istället för att passa den,och kunde inte skjuta bollen i mål (jag suger verkligen på fifa)
Men jag gjorde faktiskt 1 mål :D happyface
Black Ops var ju lite roligare,där är jag faktiskt nästan lite bra >:3
Vi tröttnade efter ett tag och skulle se på skräckfilmen "Husk",och min katt gjorde allting bättre genom att skrämma skiten ur Emanuel :D
Vi hann dock inte se klart filmen,eftersom alla var tvugna att gå hem,men kvällen var fett lyckad,somnade direkt efteråt men ändå C:
Så japp
See Ya!



Inga kommentarer: