torsdag 28 februari 2013

Fusk!

Tjenare bloggläsare!
Påväg hem från skolan nu,har suttit med Carro och Elli...men blev dissad då jag bor kind off längst bort Haha nej men...
Spökboll är Jag inte bäst på,men jag klarade mig ganska fint ^^
Hamnade med bland annat Emanuel och Billy,i vårat lag var det bara 2 tjejer,jag pch en som heter Frida ^^
det var inte så många tjejer med alls, vi pratar om typ 6-8 st. Resten var killar ^^
Men kul var det,mitt lag fick mest poäng av "elev"-lagen,och vi vann faktiskt första matchen mot lärarna, tror det var 4-2 till oss. Men så var det A-final mellan gröna (vi) laget och lärarna igen,andra gången (tror jag) så blev jag ensam kvar <\3 de tog mig ju efter att jag sprungit,och försökte ta en boll som rulla över till andra sidan och såklart fick Johan tag i den De vann...men de fuska säger vi ^^
GRÖNA VANN,så de så!
Haha,men vi drog till ÖB och köpte lite skit innan vi drog till skolan,satt uppe i Wien och spelade gitarr c:
Efter lunchen iallafall så lyssna vi på en redovisning som Billy gjort,en riktigt bra redovisning faktiskt!
Direkt efter det så gick vi ner och lyssna på Willy,en man som jobbar i en grupp eller vad det var,som heter Pangea.
Han pratade lite smått om sin barndom,berättade hur han blev bemött i sverige,pratade om osäkerhet,olika intelligenser,normer,vad organisationen/gruppen gjorde,lite smått om mobbning och lite annat,mitt minne är väldigt dåligt. Men han var riktigt bra,han pratade inte på det jobbiga vuxna "faktapratet",utan han pratade som oss ungdomar,skämtade lite smått och bjöd på sig själv,jag tyckte det var riktigt intressant att lyssna på honom!

Men japp,nu ska jag strax dela ut tidningar
See Ya!

Inga kommentarer: