torsdag 28 februari 2013

Inte igen?n

Hejhej bloggläsare!
Ligger halvt död i sängen och ska strax sova.
Jag är fett trött,inte lika trött som igår,då hade jag somnat redan,men ändå.
Kom ju iallafall hem en timma tidigare och kände mig sådär nöjd över att det faktiskt var slut nu 2 veckor framöver...sen får jag reda på att jag ska dela ut nästa vecka också Jag vet att jag får pengar,men med tanke på hur trött jag blir och med tanke på hur lat jag är ^^ det hade varit lättare om det inte var så kallt,och om det inte var så mylet jag var tvungen att dra runt på,vagnen får ju plats med 400 tidningar,men det är så tungt att bakdäcket på cykeln åker upp i lufte när jag knuffar fram cykeln,och glöm det där med att komma upp för backar är det bara att glömma...jag glider på gruset x)
Men däremot så har jag lärt mig kartan nu,så jag missar inga hus.
Plus att få mellan 700-1400 på en månad är väl ganska gött ändå <3

Förresten, JAG SKA TILL ROMME DEN 14:E MARS <3
Vi är tillräkligt många <3
Så på torsdag åker jag och ett antal andra elever och lärare till Romme,Dalarna och åker skidor,jag har åkt en enda gång i hela mitt liv,det var för kanske 3 veckor sen (?)
Riktigt glad faktiskt,då blire iallafall något att göra ;D
Så det blir att tillbringa dagen med bland annat Elli <3
Däremot så kommer jag nog ramla och skämma ut mig,speciellt då det är barnbacken x)
Men japp,ruligt kommer det bli.
Men nu måste jag sova,imorrn blire att bli filmad igen för Melodifestivalen >:3
See Ya!
Bild i repris <3

Inga kommentarer: