måndag 11 februari 2013

Oj,glömde skriva...

TjaTja läsare!
Ledsen för mina sega uppdateringar,glömmer bort det hela tiden ^^
jag behöver nog inte dra upp gårdagens skoldag,kan väl skriva att jag och Emanuel fick A på matteuppgiften vi gjorde C;
Vet inte vilka som faktiskt hade gjort uppgiften,men eftersom det bara var jag och Emanuel som faktiskt hade gjort uppgiften till idag (då den skulle lämnas in) så utgår jag ifrån att vi var de enda som hade gjort uppgiften ^^
Förutom det så hände det inte så mycket,bara någon skum snubbe som försökte snacka med mig O.o
Åkte iallafall till hårvårdsbaren efter skolan,skulle se på när Ellie tog hål i näsan och örat (13-årspresent)
DET SÅG SKITKUL UT!
Hon röck till som bara den vid näsan XD
Nej men Elli hade ingen lust att vara med mig och mami senare,så jag och mami gick till bl.a Indiska,Apoteket,Lindex och New Yorker. Var tvungen att skaffa grejjorna :3
Så vi kom hem med nåt medel för piercingen,ett viktorianskt hårband/huvudbonad,ett linne och underkläder <3
Men efter det så var det lungt.
Idag blir det iallafall att göra klart powerpointen och fortsätta med revolutionen om jag hinner,sen ska man göra sin hylla också...kulkul...
Men vi hörs!
See Ya!




Inga kommentarer: