måndag 25 februari 2013

Fotografering,check!

TjaTja läsare!
Haha,dagen har varit jätteskum,verkligen ^^
Jag skulle träffa Elli,Qrystal och Hanna vid 2...jag kom 10 i 3... ^^
Ups,skyller på att jag Vi var tvugna att ändra längden på snörerna till min underbyst...hehe...
Nej men satt med dem i knappt 5 minuter på espressohouse,sen skulle jag lösa ut mina pengar <3
Vi drog till Donken...och så märker Qrystal att hon tappat sin plånbok,så då går vi exakt den väg hon tagit...och hitta den mellan 2 stolar på espressohouse O.o
Kul att jag glömde vart qrystal satt,så jag fråga såklart fel person om det fanns en plånbok hos henne x)
Men senare så drog vi till Cnema,alla skolor förutom mosstorp och en skola jag inte minns namnet på var där O.o
Iallafall,vi 4 fotades först,dessvärre så fick ju fotografen oss att skratta så bilderna kommer se jätteskumma ut x)
De gick igenom allt som kommer hända,vi fick affischer,scheman och sådant,sen tog alla en gruppbild.
Man satt kind off och chilla tills de kom och frågade om ens bidrag,så imorgon kommer detta vara med på Folkbladet,så för er som diggar detta kan ju ta sig en titt c:<
Men nästa gång vi träffas så blir det rep och sådant,så detta blir nog bra,men jag ska ju vara med nästa år också,när jag faktiskt går i 9:an c;
See Ya!



Inga kommentarer: