fredag 8 februari 2013

Så trött

TjaTja läsare!
Sitter på spårvagnen med broder min och är påväg till pappsen,har städat hemma lite och så,var kind off inlåst i badrummet och tvätta väggarna ^^
Men iallafall,är klar med alla NO-rapporter nu,men vi fick ännu en uppgift idag,däremot så fick vi välja vilken del i No:n vi ville arbeta med.
Jag och Emanuel ska göra en film om evolutionen,från apa till människa :3 fett awesome!
Så det har vi börjat med.
På musiken så är vi nästan klara med låten,Emilia ska bara lära sig gitarrsolot och sen börjar vi med Stereo hearts :D
Hörde knappt vad jag sjöng,men enligt de andra så lät det bra,får väl lita på dom ^^
Gick iallafall med Alva,Elin och Emanuel till Broadway och fika,fast jag var mätt,så jag snodde småbitar ;3
Men japp,ikväll blire hämtmat,läsa HungerGames och kanske film,kanske ska forska lite i evolutionen och alla dess namn och delar.
See Ya!


Inga kommentarer: