lördag 2 februari 2013

Nåt är fel med mig...

TjaTja läsare!
Hade tänkt blogga i morse,men jag glömde det
D:
Förlåt <3
Jag vaknade faktiskt halv 11 i morse...och jag gick upp när jag vaknade också,vilket är ovanligt när det är mig det handlar om...jag håller på att bli sjuk ^^
Haha,men jag hade huset för mig själv i typ en timma,alla andra sov...jag gjorde egentligen inte mycket,snodde tacos inan alla andra vaknade och gick ut med Legolas c:
Eftersom det är lördag idag också så bestämde jag mig för att vara duktig ocj städa rummet, skaffa inte en matta om du inte gillar att dammsuga i 3 år...
MEN!
Ikväll händer det grejjor!
De flesta bör veta vad det handlar om...men om ni inte vet så kommer det ett inlägg om det snart :)

Så See Ya!

Kör på sminkfritt och svart idag simple as f*ck! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla het och grym stil! :-)<3