onsdag 6 februari 2013

Det gör ont

TjaTja läsare!
Jag överlevde skidturen :D yayy!
Kommer att ha väldigt ont imorgon,har ju aldrig åkt skridskor förut så jag "tränade" musklerna på ett annat sätt,så just nu är min vänsterarm lika värdelös som en död guldfisk...
Nej men det var faktiskt väldigt kul,första gången åkte jag för jag glömde bromsa,men jag åkte ju så ^^
Jag kan nästan svänga som man ska och jag ramlade bara 2 gånger i backen c:
Första gången så hamnade jag fel med skidorna,så det kändes som att jag var påväg att vrida knäet ur led...så jag kastade mig ner på marken (typ),sen andra gången så vet jag inte vad som hände,förmodligen hamnade skidorna på varandra ^^
Elli fick ju vara lite profesionell lärare idag,om man lyckas övertala mig att göra något sådant så är man jäkligt dultig!
Docl fastnade hennes vante i liften...vilket jag tyckte var skitkul ^^ vanten kom ju tillbaka så :P
Så för mig blir det Dalarna i mars,så länge jag inte dör så.
Juste,vi var hemma hos henne ett litet tag innan vi skulle till bilen,och jag fick födelsedagspresenter i förskott :D
Fick ett jättefint armband med nitar/taggar på,en speciell tofssak,som ska kind off smycka och hålla tofsen på ett ställe,och så fick jag ett par fishnethandskar :3
Super nöjd! <3
Finns säkert en hel de jag kan skriva om just nu...men det får blir någon annan dag,måste sova nu ^^
See Ya!








Inga kommentarer: