måndag 25 februari 2013

In mot stan

TjaTja läsare!
Vill först berätta att färgningen gick bra!
Det är inte lila,men det är rödlila,så i vissa ljus så ser man klart och tydligt att mitt hår faktist är lila,tummen upp för det!

Jag är nu påväg till Espresso house för att träffa Elli,Qrystal och Hanna,bääästisar <3
Haha,vi ska nämligen fotograferas inför melodifestivalen och sedan ska det tydligen vara presskonferens,skitkul!
Så lite grejjor händer ju,inte ofta man faktist får vara med på en presskonferens c;
Tror vi kommer vara med i tidningen,inte säker men förmodligen så blir det så :)
Kommer bli awesome!
Precis innan jag gick så märkte vi att jag hade fått min lön (Yay),däremot så var det ju inte så som jag trodde,utan det var en check o.o Ser så skumt ut...
Men,kommer ha det awesome idag!
See Ya!



2 kommentarer:

Mikaela sa...

Var gärna med i min dagens blogg tävling. Den avslutas på torsdag klockan 14 :)

nicki sa...

Nu har jag utsett vinnarna av veckans blogg, dem presenteras klockan 20:00 i bloggen!
kolla in då!