onsdag 20 februari 2013

Helt otroligt

TjaTja läsare!
Jag är ganska säker på att ni märkt att jag inte bloggar den sista tiden,jag är väldigt ledsen för det,jag har velat koppla av lite innan jag började igen,har ju haft redovisningar och så...men nu hoppas jag att jag tar tag i bloggandet igen!
Kan berätta att jag försökte att färga mitt hår lila igen,fast jag skulle då använda avfärgningsmedel och en permanent färg istället för toning.
Avfärngningsmedlet var kanon! Blev mycket ljusare än när jag använde blekningsmedel,plus att det var mycket mer av produkten än i blekningen ^^
Så hade vi i den lila färgen...problemet var bara att det inte blev lila...det blev någon skum blandning av rött/brunt/grått/orange -.-
Så jag ska färga det en gång till,försöka få bort blandningen och förhoppningsvis bara ha EN färg på den sidan...
Japps,kommer blogga lite senare
See Ya <3




Inga kommentarer: