tisdag 5 februari 2013

Satan vad elakt!

TjaTja läsare!
Just nu är jag väldigt förbannad!
Jag blev 2 min sen,så jag sprang för glatta livet,ser spårvagnen,springer ännu mer...trodde jag skulle hinna men nej då,så fort jag kommer fram för att trycka på knappen,då dörren höll på att stängas,så åkte den!
Jag måste komma i tid idag och så händer det här! Jag kan knappt väge ner till De Geer (stavning),och nu ska jag hinna dit på knappt 5 min...nu ska man tydligen bli Usain Bolt,trevligt trevligt...
Plus det att jag inte kan springa myclet så min hals blir helskum,så just nu kliar det och gör ont i strupen...mösigt
Men förhoppningsvis så hinner jag med några sekunder,vi skulle vara där kvart i,de kanske tar några minuter extra c;
Vi får hoppas,håll tummarna för mig
See Ya!
Dagens outfit:
T-shirt - erikshjälpen
Tjockiströja - erikshjälpen
Jeans - ingen aning c:

Inga kommentarer: