lördag 9 februari 2013

4 bugg och en cocacola

That titel <3
Nej men tjatja läsare! Hur mås det? Mås det skit? :3

Idag har det inte hänt så värst mycket, men vi har iallafall en ny dator :3
Äntligen,så har vi en Mac,om man jämför den nya med vår gamla så är den gamla en dinosaurie ^^

Haha,men det var meningen att vi skulle firas idag,men ingen kunde komma (fml) </3
Nej men magsjuka och väldigt snöiga vägar är ju ett hinder ^^får bli en annan gång.

Ikväll är det iallafall Melodifestivalen igen, deltävling 2

Jag har inga höga förväntningar, helt ärligt...Sean Banan?
Jag hoppas på att bli överraskad,jag hade nämligen höga förväntningar förra veckan, och då var
det bara en låt som faktiskt var bra, och även där så har artisten gjort bättre ifrån sig i andra låtar...

Men kvällens tävlande är:

Anton Ewald - Begging - 099 202 01

Felicia Olsson - Make Me No 1 - 099 202 02

Joacim Cans - Annelie - 099 202 03

Swedish House Wifes - On Top of the World - 099 202 04

Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello Goodye - 099 202 05

Louise Hoffsten - Only the Dead Fish Follow the Stream - 099 020 06

Rickard Woff - En Förlorad Sommar - 099 202 07

Sean Banan - Copacananan - 099 202 08


Jag tror inte att jag är den enda som inte känner igen dessa namn, men vi får väl se,kanske
visar sig att de är sjukt bra

See Ya!




Inga kommentarer: