tisdag 26 februari 2013

Domföreställning

Tjeeenare läsare!
Lite sent inlägg,sorry för det ^^
Men jag var ju på domföreställning med Alva och Emanuel idag,vi såg på Kosmos 3D.
Trodde det skulle vara en film,men nope,visualisering med en kvinna som stod där nere och prata...haha ^^
Kunde typ redan allt,så innehållet var ju inte det roligaste,men visualiseringen var grym! Dock så blev jag jätteyr O.o
Kändes som om man skulle trilla av stolen när de bytte position på skärmen.
Nej men det var helt okej,diggade att vi fick se det vi fick se.
Efter själva föreställningen så gick vi på utställningen Nano,Forntida Egypten och den sista som jag inte ens tror hade någe namn...
Riktigt intressanta grejjor det där,vem kan stå emot lusten att beskära en björn,mumie eller mordoffer?
Vi försökte oss på tankespelet,där man ska vara så avslappnad som möjligt...jag förlora varje gång :D
Alva och Emanuel körde några gånger,och eftersom Alva vann alla gånger så prövade vi med att jag skulle kind off massera Emanuels nacke samtidigt som de spelade...Emanuel vann...
Hah,men vi drog till Donken och där såg vi en tjej med världens snyggaste jacka :o dock var den rosa/vit ,men hade den varit svart/vit så hade jag snott den :3
Men Emanuel stack sedan,så jag och Alv gick vidare på stan,hittade däremot ingenting som var värt pengarna idag,kanske bra...jag gillar pengar c:
Drog hem typ vid halv sju,men egotrippad som jag är så köpte jag Folkbladet,bilden sög då jag stod där bak...me skitsamma,jag är med ;'3
Är även med på kultursidan.nu men den bilden var så ful D:

Har fått tidningarna nu också,så imorr och på torsdag blir det att vara ute i kylan och dela ut tidningar Så kallt är det egentligen inte,men jag tror jag fårt Hypotyreos (tror det stavas så) igen...skulle behöva kolla upp det.
För er som inte vet vad det är så är det "underaktiv sköldkörtel". Inget jätteallvarligt,men så jättekul är det inte att frysa hela tiden.
Men japp,de var de jag ville skriva c:
See Ya!





Inga kommentarer: