tisdag 5 februari 2013

Glader

TjaTja läsare!
Sitter på bussen hem nu,hann inte va så länge då jag bara har ett skolkort som funkar till 7...men jag har prövat skidutrustning och de fungerade :D
Jag är så otroligt glad och tacksam,för det betyder att det blir Dalarna för mig <3
Ska kanske åka skidor imorrn med,det får vi se,men jag hoppas,för jag vill inte vara helt värdelös uppe i Romme ^^
Men japps,nu blire att åka hem och glra labbrapport på lösningar,lite musik och läsa Hungerspelen,är snart klar med "första boken",jag lånade faktisskt trilogin.
Haha,det kommer bli awesome,ska också pröva mina nya hörlurar jag köpte på TGR idag,de är svarta :D de fanns inte i lila,men de svarta var snygga ändå,kunde köpt metallicfärgade med mic för 70 :-,men jag är snål ;)
Men jahhh
See Ya!


Inga kommentarer: