söndag 24 februari 2013

Sista gången

TjaTja läsare!
Idag vaknade jag halv 1 ^^
Typ halvs dan till spillo,men jag hann faktiskt med allt jag skulle göra idag.
Jag gjorde mig i ordning och drog in till stan,skulle ju köpa färg.
Jag köpte L'oréal Paris "Intense Violet" igen,dett blir sista gången jag färgar håret i den färgen,funkar det inte så får det bli svart forever,once you go black,you never go back.
Nej men vi ska pröva igen,det är ju någorlunda rött nu,men om vi dränker håret i det så blir det ju mer färg i topparna,och det skiftar faktiskt i lila på vissa ställen.
Färgen är ju bra och så,en flaska räcker till halva mitt hår,från rötter till toppar,och mitt hår är nästan 70 cm långt ^^
Sen färgar vi andra delen av håret svart ^^

Vi spelade biljard idag,skitkul faktiskt,jag körde mot broder 3 gånger och van alla 3 gånger :3 kände mig lite smått awesome!

Men nu blir det att läsa klart Cirkeln,kanske läsa lite retorik om jg hinner också
See Ya!





Inga kommentarer: