måndag 4 februari 2013

Förlåt

TjaTja läsare!
Kom nyss på att jag inte uppdaterat bloggen,haha ^^
Jag skyller på att jag inte mått så bra idag ^^
Dagen har varit helt okej faktiskt,om man inte tänker på huvud och magvärken.
Började ju i och för sig med att jag kom 10 min sent till skolan,men jag hade väldigt ont och låg i sängen och gnällde över mitt liv.
Däremot så redovisade jag SO:n idag med Elli och Emanuel. Enligt mig så blev det godkänt.
Helst hade jag ju velat ha det bättre gjort,jag kunde övat på texten mer,jag kunde ha fixat våran powepoint bättre och jag kunde pratat inför klassen,men ett grupparbete är ett grupparbete,alla ska känna sig trygga med vad man gör,plus det att hur jag prata är inte en så stor del,tror det är hur du skrivit texten och hur du visar att du kan det mera ^^
På matten så fml:a jag mig själv då jag hade ont i magen igen,men jag var tvungen att ha iup-samtal klockan 2...iup-samtalet gick väl bra,det var ju inga direkt negativa saker,förutom att jag ganska ofta blir någr minuter sen till skolan,men det kan jag leva med.
Jag skulle dragit hem direkt efteråt,men fick reda på att en ganska jobbig idiot (japp,jag skrev idiot,hade jag beskrivit henom mera exakt så hade jag väl bliit anmäld)
Jag fick reda på att hen hade sagt lite grejjor,så det hände lite grejjor,men hen smet ju så man fick ju ingen chans att ta det på bar gärning...men att skrämma henom lite kan ju inte vara så farligt. Ganska säker på att hen blev rädd då hen sprang iväg och kollade bak hela tiden ^^ Funderar på om stalket ska bli mitt yrke ^^
Självklart så är det fel att skrämma folk, men denna person tror jag faktiskt behöver det,för hen visar ingen respekt till någon, och visar man inte respekt så kommer man inte få någon respekt av mig,det kan jag lova dig!
Åkte iallafall hem sen,gnällde och sov hela kvällen, fixade lite musik till datorn så jag kan ha det på mobilen...självklart så är hela iTunes fucked up så jag satt i en halvtimma och fixade i onödan D:
Men nu,så ska jag gå och lägga mig,godnatt <3
See Ya!

Inga kommentarer: