torsdag 7 februari 2013

Lyckad 15-årsdag!

TjaTja läsare!
Sitter just nu och trycker ner kyckling i halsen på mig ^^
Haha,men denna födelsedag var ju gansla lyckad iallafall.
Om vi skippar att jag dog på gympan så var det helt okej i skolan,dock var maten inte så god,men jag fick en present av Qrystal och hann klart med all spanska,och jag tror att det gick bra på provet c:
Efter skolan kom Lisa däremot och ville snacka O.o fatta egentlige inte varför,men aja.
Åkte sedan med mamma till stan,fikade lite...blev väldigt mätt av tårtbiten och så köpte jag lila färg till håret,för jag är gråhårig nu ^^
Sen åkte vi iväg,och jag undrade såklart vad vi skulle göra,först trodde jag att jag skulle få en gitarr eller inspelningskit,men nope,inte ditåt.
Sedan trodde jag det var nåt med tv4,det var en stor skylt och jag är rädd för överraskningar.
Men sedan trodde jag att mamma designat en underbust vi skulle hämta...men nej,tog ett tag,sen ser jag house of pain...då kom jag på det,men jag visste inte riktigt om jag vågade tro det...
JAG PIERCA MIG :D
Mamma är bäst <3
Så där stod jag,lite skrajsen då folk tjatar om hur satans ont det gör,och det fanns en mops där c':
Men jag satte mig,smått nervös,märkte hur kanylen skulle in i läppen...det kändes ju knappt D:
Det brände till när kanylen körde igenom kött och vävnad,sen sved det bara lite...men annars så var det smärtfritt ^^
Så nu har jag en piercing i underläpprn,AWESOME!
Sen när vi kom hem så fick jag min älskade underbust,dock så var den lite för stor vid axlarna/halsen och jag hade velat kunna spänna den lite mer,så vi byter bara
Storlek :3
Så jag känner att detta är en väldigt lyckad födelsedag!
See Ya!

Inga kommentarer: