onsdag 13 februari 2013

Alla hjärtans dag

TjaTja läsare och Glad Alla Hjärtans Dag :)
Jag ursäktar mitt sega bloggande, det är ju redovisningsvecka denna vecka så jag har jobbat väldigt mycket med det ^^

MEN, nu är redovisningen klar, vi har visat upp den och jag är i princip klar med temat,ett idrottshäfte där jag har 2 frågor kvar och sen kan jag ta ledigt :D
Kan ju berätta att jag,Elli och Emanuel hade en frågesport och det är en av de få gångerna som vi retat upp varandra XD jag kände iallafall så,kan medge att jag inte direkt haft kul i detta tema,inte "orkat" jobba,men det tar jag igen efter lovet C:

Idag iallafall,blir det idrott...sen vet jag inte vad som händer^^
Jag vet bara att det är biptestet på idrotten Jag har aldrig varit en långdistanslöpare,och kommer säkert göra sämre ifrån mig än förra gången,kommer INTE klå min lillebror iallafall...HAN HAMNA JU PÅ NIO!
Förra gången hamna jag på 5 XD
Jag hatar helt enkelt att "träna"
Jag älskar att dansa,men styrketräning och kondition...njaaahh
Hehe,men efter skolan iallafall,då händer det grejjor C;
Vi får se vad som händer,
See Ya!


Inga kommentarer: