tisdag 5 februari 2013

Shabalabalabalö

TjaTja läsare!
Påväg hem till Elli nu,awesome c:
Blir att kolla skidor och sen vet jag inte...sova kanske ^^ äta upp allt ur kylskåpet :3
Men iallafall,idag så har jag varit ganska produktiv,har gjort klart allt i spanska och nästan klar i Idrott! Så nu är det lute idrott (som inte behöver vara klar denna period),labbrapport,en egen ekvation,musik och sedan tror jag att jag är klar,eller jag har själva redovisningarna kvar också ^^
Efter skolan så försökte en pojke fråga mig lite skit,ganska patetiska frågor,varför skulle han behöva veta? Fråga på ask vettu c;
Nej men det hände lite grejjor och av någon anledning så älskar 00:or att bråka med mig? Har det förändrats så fort,när jg var 7-10 så var jag livrädd för de äldre,jag smög för att de inte skulle "döda" mig,och nu så börjar de bråka med allt och alla ...usch asså!
Men jag och Elli skulle iallafall lämna in demon idag,vilket gick ganska bra,pratade med en jättetrevlig kvinna där,fick reda på lite annat om mellot och så c: skitnice!
Haha,men ska sova på bussen som "vanligt",brukar ju vara spårvagnen då men haha
See Ya!

(blev lite smått glad när jag fick detta) <3

Inga kommentarer: