lördag 4 maj 2013

Beök på FMG

Tjenare mina små zombies <3


Igår begav jag mig till skolan trots min sjukdom (?)
Min röst var helt död, men jag, Alva och Elin skulle ju spela in en/två låtar så jag kunde ju inte skita
i det (då det var min ide och jag verkligen ville vara där och spela in).
Så var i skolan från 10, jag lät som skit,kände mig som skit, men skitsamma.

Eli och Alva kom vid lunch och vi gick upp och övade lite innan vi drog till replokalerna för att sno en lokal :3
Jag kunde verkligen inte sjunga, så vi bestämde oss för att köra CrushCrushCrush först, så fick vi se hur vi skulle göra ifall vi hann en till.
Vi var ju lite smått nervösa när vi gick dit, för vi hade fått uppfattningen av att det var elever som skulle lära sig att spela in och mixa etc. Men vi kom dit och det var en av lärarna som skulle spela in C:

Vi gjorde det vi skulle göra, spelade in hela låten och lät han mixa, slutresultatet var verkligen superbra!
Det var verkligen jättekul att spela in, speciellt då det lät så bra :3
Jag är lite småledsen på min röst, för jag ville ju gärna sjunga, men rösten svek mig. Men jag fick spela trummor så jag e nöjd :3
Jag har låten på datorn, och vi har tänkt lägga ut den när vi fixat någon video till den :3
Jag hoppas att vi får chansen att spela in igen, vi fick ju beröm av läraren så.

Men japps, kul var det iallafall :3

See Ya!




Inga kommentarer: