måndag 6 maj 2013

Måste vara död för att få en tid

Hello my zombies

Ingen aning om varför jag skrev på engelska, fast i och för sig, jag har läsare från andra länder, kanske ska börja skriva på engelska? Why not?

Iallafall, jag gick upp klockan 8 idag för att ringa vårdcentralen och förhopningsvis få en tid.
Jag ringer och de skulle ringa upp halv 10.
Sen vid halv 10 så ringer de...alla jävla tider var upptagna!
Man måste helt seriöst ringa innan de öppnar för att få en tid.
Fick jag boka en tid tills imorrn? Nej, de var låsta (dafuq)
Måste jag vara hemma för evigt bara för att vårdcentralen inte har några tider?
Jag kommer ju att dö på kuppen </3

Det värsta är väl att jag inte kan gå ut heller, och nu är det ett sådant härligt väder då man ska vara ute och inte sitta i mörkret som jag då gör, plus att jag vill använda mina monsterskor innan det blir för varmt (har det nog redan blivit,men jag är ju sjuk hela jävla tiden så jag får ju aldrig gå ut)
Till och med min innekatt är ute mer än mig D:

Så, nu ska jag ta och deppa lite till


See Ya!

Inga kommentarer: