måndag 13 maj 2013

Ny start!

Hello zombies

Har inte hunnit skriva idag då jag inte kom hem förrän halv 7 och var tvungen att fixa lite saker ^^

Iallafall så var jag i skolan idag,folk undrade vart jag hade varit O.o
Jag hade inte missat så mycket iallafall,men vi diskuterade lite på SO:n och hade börjat på "Sannolikhet" i matten,dock så var det väldigt lätt så jag gjorde diagnosen på direkten ^^

Efter skolan så gick jag,Elli och Qrystal hem till Qrystal, bytte om och gick sedan till banorna vid Himmelstalund och sprang/powerwalk:a i till klockan 5 innan Elli var tvungen att åka hem :C
Men jag har bestämt mig för att börja träna nu,så min käre broder ska hjälpa mig lite så att det blir braigt :3

Höll på att somna på spårvagnen...det var lite jobbigt...
Men japp,hann inte plugga (säger vi) så jag tar texterna imorrn istället ^^

Det ska vara delfinal i ESC 2013 imorrn va? JAG SKA KOLLA :D
Sen 2010 så har jag älskat att kolla på ESC, jag vet inte varför,jag bara älskart
<3

Men nu ska jag sova så 
See Ya!




Inga kommentarer: