lördag 25 maj 2013

Jahopp

Hello Zombies!

Kom hem för ett litet tag sen. Var ute på en kvällspromenad i en och en halv timme O.O
Vet inte varför jag gick ut egentligen, det var härligt väder och jag venne, mitt undermedvetna kanske tyckte jag behövde det...var ganska så avstressande.

Idag vaknade jag ganska tidigt, vid 10 vilket är ett mirakel ^^ Däremot så när jag skulle böja benet så var det något som brast i låret och det GJORDE VÄLDIGT ONT!
Jag åt inte så mycket, 2 ägg och lite multivitamindryck och vid 2 drog jag till Mirum med mamma.
Det var ju sådana bra erbjudanden idag och mamma hittade massor att köpa...jag hittade inte ett skit!
Inga skor (behöver ett par finskor som man kan ha till alla kläder), inga svarta shorts (till ett bra pris), ingen vit skjorta,ingen svart "skolkjol". INGET! Väldigt frustrerande, trodde sen att Kicks hade någon rea men det var bara för torrschampon vilket jag inte behöver.

Vi åkte iallafall hem, Milla, Matilda och Julius kom på besök och jag körde "Under hökens vingar kom" med matilda ^^
Efteråt så fastna jag på youtube...sen var jag hungrig O.O
Satt väl mest vid datorn sen, jag har hittat en jättefin klänning för 80 kr, men jag använder aldrig klänning så jag har problem nu D:

Jag gick vid 9 på en promenad ute iallafall, ingen telefon eller något sådant. Blev på något weird humör och hoppade bland stenarna och körde nån bana som fanns XD
Men det var väldigt härligt ute och det var väldigt avslappnande, ångrar att kameran inte hängde med </3
Så, vad händer nu? Vi får se ^^
See Ya!




Inga kommentarer: