måndag 27 maj 2013

Barnkliniken...

Hello Zombies! 

Sitter hemma och pluggar nu,går riktigt bra faktiskt ^^
Jag var ju på Vrinnevisjukhuset idag för att kolla vad det är för fel på mig,vi var där i en och en halv timma o.o
Jag fick iallafall förklara vad som hänt sedan det började,fick göra massor a skumma saker o.o peka och gå och så ^^
Sen var det ju dags för prover...
Jag började med ett test för att kolla astma och problem med andningen så,jobbigaste jag varit med om O.O
Höll på att dö av utmattning ^^
sen var det ju dags för allergiproverna...
TOLV STYCKEN! Tolv prover o.o
De satte olika streck,sen en droppe med olika medel och sedan stack han hål där o.o gjorde ont på ena armen faktiskt...
Under tiden det där skulle reagera så hade jag tagit brikanyl och skulle sedan ta blodprov,de tog nog all blod ur armen för den domnade bort sen o.o
Medan vi sedan väntade så fick jag hjärtklappning och skakade som om jag hade Parkinsons,det var Brikanylen då (inget farligt). Fick blåsa igen och sedan var det dags att läsa av proverna.
Inga problem med lungorna men jag var allergisk mot minst 2 saker.
Jag tror jag är pollenallergiker,men det syns inte alltid på dessa prov.
Men det de såg att jag var allergisk mot var:
Mögel och
Hundar...
D:
Jag är allergisk mot min HUND D:
Det är riktigt deprimerande faktiskt </3
Jag kommer få ta allergimedicin för att slippa symtomen,Legolas stannar kvar!
Resten kommer jag att få veta senare i juni,tar lite tid ^^
Men jag hoppas på det bästa
See Ya!





Inga kommentarer: