tisdag 21 maj 2013

Dör! Ont i kroppen

Hello zombies!

Så,japp, vi hade friluftsdag idag och jag är helt slutkörd! Ont överallt och jättetrött!
Jag gav iallafall all kraft jag hade,det räckte dock inte till den sista grenen </3
Resultaten blev iallafall:
Terräng: 8.21min
Längdhopp: 3.09 m
Stöta kula: 4.9 m
100 m : 16,5 17,1 och 18 sek
Höjdhopp: -

Jag mådde så dåligt efter att ha kutat,så jag hade inte kraften att ta mig över utan att riva skiten,men jag har fått 1,05 så jag håller fast vid det!
Allra sist så fick grupperna välja ut några som skulle springa stafett (man fick välja hur många som helst)...i mitt lag blev hi 4...
Jag började springa av oss och det var det läskigaste jag varit med om ^^
men vi hamnade på en 4:e plats så japp!
Jag, Elli och Qrystal gick hem till mig för att köra Just Sweat ett tag,brände ganska mycket faktiskt.
Qrystal drog hem halvt död och jag och Elli drog till Hageby Centrum ett tag ^^
Nu sitter jag i mitt rum med hunden och dör...måste dock ta och skriva klart engelskan och svenskan,så det blir att dricka läsk och käka chips för att hålla mig vaken ^^
See Ya!


Inga kommentarer: