måndag 20 maj 2013

Nästan produktiv idag!

Hello zombies!

Typ tisdag snart, hehe ^^
Skola idag då,inte så dåligt, jag fick redovisa praon och sedan pratade vi om jobb och sådant. Är ju snart dags att skaffa sommarjobb (näsa år). 
Sen så vet jag inte, på lunchen så dansade jag lite innan det var matte, jag gjorde inte så mycket där då jag e klar med allt, istället räknade jag ut hur många bilar det finns med olika registreringsskyltar (i sverige) och det blev tydligen 12 167 000 stycken...AWESOME!
Suddigummskrig sen, yay <3
Jag kom dock hem vid typ 10 över 4 då jag missförstod vad Elin mena när hon skrev "biblioteket" xD (jag tog hennes nycklar).
Väl hemma så köpte jag äntligen lite av grejjorna till min cosplay <3
Bara 3 saker kvar :3
Efteråt så tog jag mig en tur i skogen på 45 min, jag hade hållt på längre men jag hade en fruktansvärd huvudvärk. Jag brände iallafall lite kalorier. ^^
Förutom det så gjorde jag en hel del annat,var produktiv idag.
Rensade bort alla maskrosor på baksidan (bokstavligt talat så såg man inget gräs)
Hjälpte mamma med förrådet
Gjorde lite mer till dansen
Skrev nästan klar en hel krönika.
Yay! Jag måste fortsätta med denna produktivitet ^^
Nu är jag iallafall trött så jag ska sova, 
See Ya 


Inga kommentarer: