fredag 17 maj 2013

Freeedag

Hello zombies!

Sorry för att jag glömmer skriva hela tiden xD
Jag skyller på att jag varit trött efter att ha delat ut tidningar och pluggat och tränat C;
Igår hade vi idrott,nån stafett med flera stationer och medans en i laget sprang banan så skulle de andra springa med en boll och andra gången göra situps eller armhävningar. Man fick poäng för varje gång.
Jag var med Emanuel,Matilda och Gabriel och första omgången fick vi 166 poäng :D
Andra gången så fick vi 700 poäng :D
Jag kände mig faktiskt fett duktig igår och i helgen så ska jag kanske göra koreografi till nån random låt och visa upp för att få bättre betyg :D
Sen hade vi prov i hemkunskap,jag tror det gick ganska bra för mig.
Lunchen var skit och jag proppa i mig sallad och köpte dricka och var ute med Elli och Qrystal c:
Klarade spanskaglosorna och uppgifterna vi fick också :3
Väl hemma så fixa jag med tidningarna och sedan blev det Criminal Minds och Eurovision Song Contest med mami.
Så ja,det börjar gå bra för mig igen,imorrn kommer jag kunna städa och rensa kläder då jag har tröjor och så som bara ligger där och kommer inte till användning...
Men jaja,idag blir det NO och sedan musik,får hoppas att vi klarar oss
Efteråt blir det stan :3
Men See Ya!



Inga kommentarer: