lördag 11 maj 2013

Ungdomskliniken

Hii my zombies!

Jo, jag har världens bästa minne, så jag glömde blogga om detta (eller så glömde jag att jag bloggade om detta).
Men jag har iallafall fått en tid till barn och ungdomskliniken :D
Den 27:e åker vi till Vrinnevisjukhuset för att kolla upp vad det kan vara för eventuella fel på mig (fysiska, inte mentala, blir för lång lista då).
Jag har ingen aning om vad det kan vara, jag kan ha fått något långvarigt, men jag kan lika gärna ha haft otur och fått virus på virus på virus. Jag är dock hellre säker och kollar upp det än åker in på akuten halvt död O.o

Men japps.
Imorgon blir det att fira mamma, släkten kommer och ska smaka våran sockerkaka vi bakade O.o
Förhoppningsvis så smakar den okej xD

Vad finns det mer att berätta? Well, jag måste skriva klart svenskan, lära mig glosorna i spanskan och plugga till hemkunskapsprovet vilket jag verkligen inte vill göra O.o
Jag vill bara sitta här...och lukta på blommorna <3
wait what?



Men angående min(a) cosplay(s) så ska jag i början av nästa vecka köpa en del av kostymen. Är den i gött skick så blir det awesome, kommer bli jättevarmt dock...
Sen hoppas jag att jag kommer in med grejjorna till den andra...folk kanske tror att den är äkta...

Men nu ska jag dra mig :3

Godnatt och See Ya!


Inga kommentarer: